دوشنبه 10 آذر 1404

تولید سالانه ۵۰ هزار دست شیرآلات فانتزی در شهرك صنعتي ايوانكي

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

 

 

 

  • 1400/02/15 - 08:23
  • - تعداد بازدید: 1121
  • - تعداد بازدیدکننده: 1121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zj3a

تولید سالانه ۵۰ هزار دست شیرآلات فانتزی در شهرك صنعتي ايوانكي

در واحد تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فانتزی در شهرك صنعتي ایوانکی سالانه ۵۰ هزار دست محصول تولید می شود.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان سمنان، مدیر عامل این واحد تولیدی گفت: در این کارخانه سالانه ۵۰ هزار دست شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ۳۰ مدل و ۵ رنگ تولید می‌شود و ماهانه سه هزار دست از تولیدات  به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار دلار قابلیت صادرات به عراق ، ارمنستان و گرجستان را دارد.

مسعود حاجی پور افزود: نیاز سنجی حساب شده بازار مصرف ، کیفیت برتر با بکارگیری دانش روز و مواد اولیه برتر، دقت و ظرافت در تولید محصول در مقایسه با کالای خارجی از جمله محصولات چینی برخی عوامل موفقیت این واحد تولیدی است.

مدیر عامل کارخانه با اشاره به اینکه صفر تاصد محصول در این واحد تولید می‌شود، گفت: هر دست محصولات این واحد در مقایسه با کالا‌های خارجی ۵۰ درصد ارزانتر تمام می‌شود و بطور میانگین ۳۵۰ دلار صرفه جویی ارزی دارد.

حاجی پوربا اشاره به انحصاری بودن اغلب محصولات این واحد افزود: برخی مدل‌های شیرآلات این واحد مثل مدل پرنس  ثبت صنعتی شده است.

وی با بیان اینکه نمونه‌های قالب‌های خارجی هم در این واحد باکیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر تولید می‌شود، افزود: محصولات این واحد در مقایسه با کالای خارجی آلیاژ بهتر، بهداشتی‌تر و استانداردتری دارد دارد به گونه ای که در  محصول چینی بیشتر سرب و روی استفاده شده تا مس و برنج، در حالیکه در محصول ایرانی بیش از ۶۰ درصد مس بکار می‌رود.

براي مشاهده فيلم اينجا كليك كنيد

گزارش: خبرگزاري صدا و سيماي استان سمنان

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,1-2-اخبار استاني,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 13984
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب